Politică de Confidențialitate

Ultima actualizare: 11.02.2023

Această notificare de confidențialitate pentru SC BIOTECHNICS IMPLANT SRL („Companie”, „noi”, „noi” sau „nostru”), descrie cum și de ce am putea colecta, stoca, folosi și/sau distribui („procesa”) informațiile dvs. atunci când utilizați serviciile noastre („Serviciile”), cum ar fi atunci când:

  • Vizitați site-ul nostru la https://biotechnics.ro, sau orice site de-al nostru care se aliniază la această notificare de confidențialitate.
  • Interacționați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv în orice vânzări, marketing sau evenimente.

 

Întrebări sau îngrijorări? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la office@biotechnics.ro.

REZUMATUL PUNCTELOR CHEIE

Acest rezumat oferă puncte cheie din politica noastră de confidențialitate, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe link-ul de după fiecare punct cheie sau utilizând cuprinsul de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați. De asemenea, puteți face clic aici pentru a accesa direct cuprinsul nostru.

Ce informații personale procesăm? Când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să procesăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu SC BIOTECHNICS IMPLANT SRL și Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.

Prelucrăm informații personale sensibile? Nu prelucrăm informații personale sensibile.

Primim informații de la terți? Nu primim nicio informație personală de la terți.

Cum procesăm informațiile dvs.? Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu consimțământul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dumneavoastră numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face acest lucru. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.

În ce situații și cu ce categorie de terți împărtășim informații personale? Putem partaja informații în situații specifice și cu categorii specifice de terți. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.

Cum vă păstrăm informațiile în siguranță? Avem procese și proceduri organizatorice și tehnice în vigoare pentru a vă proteja informațiile personale. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică prin internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să ne înfrângă securitatea și să colecteze, să acceseze necorespunzător, să fure sau modifice informațiile dvs. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.

Care sunt drepturile dvs.? În funcție de locul geografic în care vă aflați, legea de confidențialitate aplicabilă poate însemna că aveți anumite drepturi cu privire la informațiile dumneavoastră personale. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.

Cum vă exercitați drepturile? Cel mai simplu mod de a vă exercita drepturile este contactându-ne. Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Doriți să aflați mai multe despre ce face SC BIOTECHNICS IMPLANT SRL cu orice informații pe care le colectăm? Faceți clic aici pentru a revizui anunțul în întregime.

CUPRINS

1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?

Informațiile personale pe care ni le dezvăluiți

Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care dvs. ni le furnizați.

Colectăm informații personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă înregistrați pe Servicii, vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și Serviciile noastre, când participați la activitățile din cadrul Serviciilor sau, în alt mod, când ne contactați.

Informații personale furnizate de dvs. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

  • adrese de email
  • nume
  • adrese poștale
  • adrese de facturare
  • numere de telefon
  • nume de utilizator
  • parole

 

Informații sensibile. Nu procesăm informații sensibile.

Informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne informați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.

 

Informații colectate automat

Pe scurt: Unele informații – cum ar fi adresa dvs. de Internet Protocol (IP) și caracteristicile browserului și dispozitivului – sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile dvs. de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și despre utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, caracteristicile browserului și dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, adresele URL de referință, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și pentru scopurile noastre interne de analiză și raportare.

La fel ca multe companii, colectăm informații și prin cookie-uri și tehnologii similare.

Informațiile pe care le colectăm includ:

  • Jurnal și date de utilizare. Datele de jurnal și de utilizare sunt informații legate de servicii, de diagnosticare, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informațiile despre dispozitiv, tipul browserului și setările și informațiile despre activitatea dvs. în Servicii (cum ar fi marcajele de dată/ora asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate), căutări și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite „erori de funcționare”) și setările hardware.
  • Datele dispozitivului. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefon, tableta sau alte dispozitive pe care le utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, datele acestui dispozitiv pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare a dispozitivului și a aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații de configurare a sistemului.
  • Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi fie precise, fie imprecise. Câte informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. De exemplu, este posibil să folosim GPS și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. curentă (pe baza adresei dvs. IP). Puteți renunța la a ne permite să colectăm aceste informații fie prin refuzul accesului la informații, fie prin dezactivarea setării locației pe dispozitiv. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite funcționalități ale Serviciilor.

2. CUM PRELUCRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră.

Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale dintr-o varietate de motive, în funcție de modul în care interacționați cu serviciile noastre, inclusiv:

  • Pentru a facilita crearea și autentificarea contului și pentru a gestiona în alt mod conturile de utilizator. Putem procesa informațiile dvs. astfel încât să vă puteți crea și să vă conectați la contul dvs., precum și să vă păstrați contul în stare de funcționare.
  • Pentru a furniza și facilita furnizarea de servicii către utilizator. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă oferi serviciul solicitat.
  • Pentru a vă trimite informații administrative. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă trimite detalii despre produsele și serviciile noastre, modificări ale termenilor și politicilor noastre și alte informații similare.
  • Pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile, plățile, retururile și schimburile efectuate prin intermediul Serviciilor.
  • Pentru a solicita feedback. Vă putem prelucra informațiile atunci când este necesar pentru a solicita feedback și pentru a vă contacta cu privire la utilizarea Serviciilor noastre.
  • Pentru a vă trimite comunicări de marketing și promoții. Putem procesa informațiile personale pe care ni le trimiteți în scopurile noastre de marketing, dacă acest lucru este în conformitate cu preferințele dvs. de marketing. Puteți renunța oricând la e-mailurile noastre de marketing. Pentru mai multe informații, consultați „CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENȚIALITATE?” de mai jos).
  • Pentru a vă oferi publicitate direcționată. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a dezvolta și afișa conținut personalizat și publicitate adaptată intereselor dvs., locației și multe altele.
  • Pentru a ne proteja Serviciile. Este posibil să vă procesăm informațiile ca parte a eforturilor noastre de a menține Serviciile noastre în siguranță și securizate, inclusiv monitorizarea și prevenirea fraudei.
  • Pentru a identifica tendințele de utilizare. Este posibil să procesăm informații despre modul în care utilizați Serviciile noastre pentru a înțelege mai bine cum sunt utilizate, astfel încât să le putem îmbunătăți.
  • Pentru a determina eficacitatea campaniilor noastre de marketing și promovare. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a înțelege mai bine cum să oferim campanii de marketing și promoționale care sunt cele mai relevante pentru dvs.
  • Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesele vitale ale unei persoane, cum ar fi pentru a preveni vătămările.

3. PE CE BAZE JURIDICE NE BAZĂM PENTRU PRELUCRAREA INFORMAȚIILOR DVS.?

Pe scurt: Procesăm informațiile dvs. personale numai atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valabil (spre exemplu: un temei legal) pentru a face acest lucru în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă oferi servicii pentru a intra în sau ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele noastre comerciale legitime.

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și GDPR din Regatul Unit ne solicită să explicăm bazele legale valabile pe care ne bazăm pentru a vă prelucra informațiile personale. Așadar, ne putem baza pe următoarele baze legale pentru prelucrarea informațiilor dvs. personale:

  • Consimţământ. Putem prelucra informațiile dvs. dacă ne-ați dat permisiunea (adică consimțământul) de a vă folosi informațiile personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Faceți clic aici pentru a afla mai multe.
  • Executarea unui Contract. Putem prelucra informațiile dvs. personale atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea Serviciilor noastre sau la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.
  • Interese legitime. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când considerăm că este necesar în mod rezonabil pentru a ne atinge interesele comerciale legitime și acele interese nu depășesc interesele și drepturile și libertățile dvs. fundamentale. De exemplu, este posibil să procesăm informațiile dvs. personale pentru unele dintre scopurile descrise pentru a:
    • Trimite utilizatorilor informații despre oferte speciale și reduceri la produsele și serviciile noastre
    • Dezvolta și afișa conținut publicitar personalizat și relevant pentru utilizatorii noștri
    • Analiza modul în care Serviciile noastre sunt utilizate, astfel încât să le putem îmbunătăți pentru a implica și păstra utilizatorii
    • Susține activitățile noastre de marketing
    • Diagnostica problemele și/sau a preveni activitățile frauduloase
    • Înțelege modul în care utilizatorii noștri folosesc produsele și serviciile noastre, astfel încât să putem îmbunătăți experiența utilizatorului
  • Obligații legale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi să cooperăm cu un organism de aplicare a legii sau cu o agenție de reglementare, să ne exercităm sau să ne apărăm drepturile legale sau să dezvăluim informațiile dvs. ca dovadă în litigiile în care suntem implicați.
  • Interese vitale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane.

4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Este posibil să împărtășim informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele categorii de terți.

Furnizori, Consultanți și Alți Terți Furnizori de Servicii. Este posibil să împărtășim datele dvs. cu furnizori terți, furnizori de servicii, contractori sau agenți („terți”) care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și necesită acces la astfel de informații pentru a efectua această activitate. Categoriile de terțe părți cărora le putem partaja informații personale sunt următoarele:

  • Servicii de analiză a datelor
  • Procesatori de plăți
  • Platforme de retargeting
  • Rețele sociale
  • Rețele publicitare

De asemenea, este posibil să fie nevoie să partajăm informațiile dvs. personale în următoarele situații:

  • Transferuri de afaceri. Putem împărtăși sau transfera informațiile dvs. în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți din afacerea noastră către o altă companie.
  • Când folosim API-urile Google Maps Platform. Este posibil să vă împărtășim informațiile cu anumite API-uri Google Maps Platform (de exemplu, API-ul Google Maps, PlacesAPI). Pentru a afla mai multe despre Politica de confidențialitate Google, vă rugăm să consultați acest link.

5. UTILIZĂM COOKIES ȘI ALTE TEHNOLOGII DE TRACKING?

Pe scurt: Este posibil să folosim module cookie și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.

Este posibil să folosim module cookie și tehnologii similare de urmărire (cum ar fi semnalizatoarele web și pixelii) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza anumite module cookie sunt prezentate în Politica noastră privind Cookie-urile.

6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Păstrăm informațiile dvs. atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile prezentate în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

Vom păstra informațiile dvs. personale doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această politică de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă de păstrare este necesară sau permisă de lege (cum ar fi cerințe fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această notificare nu va cere să păstrăm informațiile dvs. personale mai mult decât perioada de timp în care utilizatorii au un cont la noi.

Atunci când nu avem niciun interes legitim de afaceri în desfășurare de a vă procesa informațiile personale, vom șterge sau anonimiza aceste informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom stoca în siguranță informațiile dvs. personale și le vom izola de orice procesare ulterioară până când va fi posibilă ștergerea.

7. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

Pe scurt: Ne propunem să vă protejăm informațiile personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizatorică și tehnică.

Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate și rezonabile menite să protejeze securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă securiza informațiile, nicio transmisie electronică prin Internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor fi capabili să învingă securitatea noastră și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice informațiile dvs. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile personale, transmiterea informațiilor personale către și de la Serviciile noastre este pe propriul risc. Trebuie să accesați Serviciile numai într-un mediu securizat.

8. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

Pe scurt: Nu colectăm cu bună știință date de la copii sub 18 ani sau nu le comercializăm.

Nu solicităm cu bună știință date de la sau nu le comercializăm copiilor sub 18 ani. Prin utilizarea Serviciilor, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și sunteți de acord cu utilizarea Serviciilor de către acest minor. Dacă aflăm că au fost colectate informații personale de la utilizatori cu vârsta mai mică de 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge prompt astfel de date din înregistrările noastre. Dacă ați luat cunoștință de orice date pe care le-am putut colecta de la copii sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la office@biotechnics.ro.

9. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENȚIALITATE?

Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE) și Regatul Unit (Marea Britanie), aveți drepturi care vă permit un acces mai mare la informațiile dvs. personale și un control asupra acestora. Vă puteți revizui, modifica sau închide contul în orice moment.

În unele regiuni (cum ar fi SEE și Regatul Unit), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita acces și de a obține o copie a informațiilor dvs. personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dvs. personale; și (iv) dacă este cazul, portabilității datelor. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți și dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră personale. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE?” de mai jos.


Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Dacă vă aflați în SEE sau Regatul Unit și considerați că prelucrăm ilegal informațiile dvs. personale, aveți, de asemenea, dreptul de a face plângere la autoritatea locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi datele de contact ale acestora aici: https://ec.europa.eu/newsroom/article29/items/612080

Dacă vă aflați în Elveția, datele de contact ale autorităților de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html

Retragerea consimțământului dvs.: Dacă ne bazăm pe consimțământul dvs. pentru a vă prelucra informațiile personale, aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment. Vă puteți retrage oricând consimțământul, contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE?” de mai jos sau prin actualizarea preferințelor dvs.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acesteia și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.

Renunțarea la comunicările de marketing și promoționale: Vă puteți dezabona de la comunicările noastre de marketing și promoționale în orice moment făcând clic pe linkul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE?” de mai jos. Veți fi apoi eliminat din listele de marketing. Cu toate acestea, este posibil să comunicăm în continuare cu dvs. – de exemplu, pentru a vă trimite mesaje legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dvs., pentru a răspunde solicitărilor de servicii sau în alte scopuri non-marketing.

Informații despre Cont

Dacă doriți în orice moment să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. sau să vă închideți contul, puteți:

  • Să vă conectați la setările contului și să actualizați contul de utilizator.
  • Să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate.

La solicitarea dvs. de a vă închide contul, vă vom dezactiva sau șterge contul și informațiile din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, este posibil să reținem anumite informații în fișierele noastre pentru a preveni frauda, pentru a depana probleme, pentru a asista la orice investigație, pentru a aplica termenii noștri legale și/sau pentru a ne conforma cerințelor legale aplicabile.

Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor web sunt setate să accepte module cookie în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a respinge cookie-urile. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau funcționalități ale Serviciilor noastre. Pentru a renunța la publicitatea bazată pe interese din partea agenților de publicitate în Serviciile noastre, vizitați https://www.aboutads.info/choices/.

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre drepturile dvs. de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la office@biotechnics.ro.

10. CONTROALE PENTRU CARACTERISTICI „DO-NOT-TRACK”.

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare și aplicații mobile includ o funcție Do-Not-Track („DNT”) sau o setare pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu avea date despre activitățile dvs. de navigare online monitorizate și colectate. În această etapă nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele browserului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă se adoptă un standard de urmărire online pe care trebuie să-l respectăm în viitor, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei politici de confidențialitate.

11. REZIDENȚII DIN CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENȚIALITATE?

Pe scurt: Da, dacă sunteți rezident al Californiei, vi se acordă drepturi specifice privind accesul la informațiile dvs. personale.

Codul civil din California Secțiunea 1798.83, cunoscută și ca legea „Shine The Light”, permite utilizatorilor noștri rezidenți în California să solicite și să obțină de la noi, o dată pe an și gratuit, informații despre categoriile de informații personale (dacă există) dezvăluite terților în scopuri de marketing direct și numele și adresele tuturor terților cărora le-am partajat informații personale în anul calendaristic imediat precedent. Dacă sunteți rezident în California și doriți să faceți o astfel de solicitare, vă rugăm să ne trimiteți solicitarea în scris, folosind informațiile de contact furnizate mai jos.

Dacă aveți sub 18 ani, locuiți în California și aveți un cont înregistrat la Servicii, aveți dreptul de a solicita eliminarea datelor nedorite pe care le publicați public pe Servicii. Pentru a solicita eliminarea unor astfel de date, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate mai jos și să includeți adresa de e-mail asociată contului dvs. și o declarație că locuiți în California. Ne vom asigura că datele nu sunt afișate public în Servicii, dar vă rugăm să rețineți că este posibil ca datele să nu fie eliminate complet sau complet din toate sistemele noastre (de exemplu: copii de rezervă etc.).

12. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE?

Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare dacă este necesar pentru a ne conforma cu legile actuale.

Este posibil să actualizăm această notificare de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată actualizată „Revizuită”, iar versiunea actualizată va intra în vigoare de îndată ce este accesibilă. Dacă aducem modificări semnificative acestei politici de confidențialitate, vă putem notifica fie publicând vizibil o notificare cu privire la astfel de modificări, fie trimițându-vă direct o notificare. Vă încurajăm să examinați frecvent această politică de confidențialitate pentru a fi informat despre modul în care vă protejăm informațiile.

13. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE?

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre această politică de confidențialitate, ne puteți contacta printr-un e-mail la office@biotechnics.ro sau prin poștă la:

SC BIOTECHNICS IMPLANT SRL
Str. C.F. Robescu, nr. 12, Sector 3,
Bucureşti, 030218
România

14. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DVS.?

Pe baza legilor aplicabile din țara dvs., este posibil să aveți dreptul de a solicita acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dvs., de a modifica acele informații sau de a le șterge. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să ne contactați printr-una din variantele de mai sus.